Favorieten van februari ♡

Favourites

IMG_4832

Voor je het weet is het alweer Maart. De tijd gaat heel snel. Februari begon goed, inclusief Valentijnsdag natuurlijk! De derde maand op de kalender is alweer aangebroken, dus is het weer tijd voor de favorieten van Februari! Het zijn er niet veel, maar toch de moeite waard!

IMG_4833

Alle favorieten staan hierboven in de foto, en ik zal ze even een voor een afgaan.

♡  Victoria’s Secret Mango Temptation Body Mist

Deze body mist heb ik alweer bijna een jaar en in het begin deed ik er heel zuinig mee. Ik vind hem nog steeds heerlijk en draag hem steeds meer! In februari heb ik hem heel erg vaak gedragen!

♡  MAC Pink Plaid Matte Lipstick

Mijn laatste MAC aanwinst, waar snel een review van online komt. Ik vind hem heel mooi en is een goede everyday kleur, als je niet heel erg van nude houd.

♡ Essence Liquid Eyeliner Waterproof

Ik had een nieuwe eyeliner nodig, dus had ik er snel een meegenomen bij het Kruidvat van Essence. En hij is verrassend goed! Hij brengt fijn aan, en ik draag nu steeds vaker eyeliner.

♡ Annytude Natural Lashes in Sultry en Goody-Goody

An Knook (@makeupbyan) heeft sinds kort haar eigen nepwimpers. Veel verschillende varianten, voor niet veel geld. Ik besloot Sultry en Goody-Goody te bestellen. Binnenkort te zien in een make-up tutorial!

♡ Urban Decay Naked 3 Palette

Deze kreeg ik ooit van Serena! Hij is supermooi, met allemaal nude/roze tinten. Je kunt er veel verschillende looks mee maken en ik heb hem de afgelopen maand veel gedragen!

♡  DUO Wimperlijm

De meningen zijn er over verdeeld, maar ik vind hem heel fijn! Deze bekende wimperlijm kocht ik onlangs bij de Douglas voor ongeveer 8 euro. Er zit lekker veel in en werkt goed.

En dit waren mijn favorieten van februari! Fijne maart! ♡

4 gedachtes over “Favorieten van februari ♡

Geef een reactie

