MAC Taupe Lipstick & Nice ‘N’ Spicy Lipliner

Make-up

IMG_4399

De perfecte bruine lipcombo! Ik heb hem gevonden, of eigenlijk gekregen! Voor m’n verjaardag in januari kreeg ik deze twee producten, en ik ben er heel erg blij mee! Meer weten over deze MAC producten?

IMG_4403

IMG_4404

Zoals ik al zei, kreeg ik deze voor m’n verjaardag, van mijn superlieve vriendinnen Margot, Hannah en Kezje! Het is een MAC lipstick, met daarbij een lipliner in hele mooie bruintint. De lipstick heet Taupe, en heeft een matte finish. De lipliner heet Nice ‘n’ Spicy, wat ik een hele leuke naam vind!

IMG_4409

Over de lipliner valt niet veel te zeggen! Hij is heel erg romig, gepigmenteerd en blijft heel lang zitten! De kleur is prachtig, ongeveer hetzelfde als de lipstick. Daarom is die combinatie zo perfect!

IMG_4412

IMG_4413

De lipstick voelt heel fijn aan op je lippen, ondanks hij mat is. Hij blijft ook best lang zitten, vooral in combinatie met de lipliner! De kleur is, zoals ik al zei, mooi bruin met een beetje een rode warme ondertoon.

IMG_4416

De kleuren zijn bijna identiek!

IMG_4407

De lipstick kost 19,50 euro en de lipliner 19,00 euro! Verkrijgbaar bij o.a. Douglas en MAC Stores.

Ik ben heel blij met deze combi! Bedankt voor het lezen!

 

3 gedachtes over “MAC Taupe Lipstick & Nice ‘N’ Spicy Lipliner

Geef een reactie

