MAC Stash Januari 2016

Make-up

IMG_4284

Klein maar fijn. Dat is mijn MAC stash! Ik ben van plan hem binnenkort uit te breiden, maar tot nu toe is dit het! 4 producten waar ik heel veel van hou en ook regelmatig gebruik! Meer details weten? Lees dan verder!

IMG_4259

IMG_4266

Als eerste mijn laatste MAC aanwinst, de Prep + Prime Fix+ spray! Als je m’n Vlogmas vlogs hebt gevolgd weet je dat ik deze had besteld! Deze spray kan je voor en na je make-up gebruiken! Hij telt als een primer, maar ook als een setting spray! Ik vind hem voor beide erg fijn en ik merk ook zeker verschil als ik hem niet gebruik! Het enige nadeel is dat hij snel opgaat, dus ik ben er heel zuinig mee! Deze spray kost 16,50 euro!

IMG_4268

Dan de lipsticks, mijn favoriete MAC producten om te zien en te swatchen! Ik heb er drie, met allemaal verschillende finishes!

IMG_4271

IMG_4272

De eerste is ook mijn eerste MAC product ooit! Ik zag deze in een review bij Vera op haar blog, en sinds dien was ik verliefd! Ik besloot hem een tijdje later te kopen en nog steeds is hij een grote favoriet! Ik heb het natuurlijk over Diva! Diva heeft bijna elke MAC-lover nu wel in huis! Hij werd zo gehypet de afgelopen tijd! Diva is een hele mooie donkerrood, met een matte finish. Hij is niet uitdrogend mat, net zoals bijvoorbeeld Ruby Woo, maar ziet er gewoon mooi en velvet-y uit! I love donkere lipkleuren, en daarom is Diva een grote favoriet!

IMG_4274

IMG_4275

De volgende is de Viva Glam Miley Cyrus! Een jaar geleden bracht Miley in samenwerking met MAC een lipstick en een lipgloss uit! And as you all know, ben ik heel erg fan van Miley! De lipgloss heb ik niet gekocht, maar ik moest en zou de lipstick hebben! Deze Amplified lipstick is heel erg romig en zacht, en blijft heel lang zitten! De kleur is ook heel mooi, een felle en knallende roze, die bij bijna elke haar of huidskleur mooi staat! Well done Miles!

IMG_4277

IMG_4278

De laatste is MAC Fleshpot, een satin lipstick waarvan ik nooit dacht dat dit een grote favoriet zou worden! Deze lipstick draag ik het meest van alle drie! Toen ik hem van de zomer kocht was dat vooral omdat ik een nieuwe MAC lipstick wilde, en ik nog niet zo’n kleur had! Fleshpot is heel erg nude, met een roze ondertoon. Misschien ken je Myth wel, een gelijke kleur, maar dan iets geler! Fleshpot is heel erg mooi in combinatie met een roze lipgloss of een iets donkerdere lipliner. Ik heb een combinatie van 3 producten, waaronder deze, die voor mij de perfecte nude zijn! Daar zal ik nog wel eens een artikel over maken! Maar back to MAC, Fleshpot is een hele mooie lipstick om te combineren, en ik draag hem supervaak!

IMG_4282

Dit zijn de swatches van de lipsticks, een voor een hartstikke gepigmenteerd en mooi!

V.l.n.r: Diva (matte), Miley Cyrus VG (amplified), Fleshpot (satin).

IMG_4269

En dat was mijn MAC Stash voor januari 2016! Verdere uitbreidingen zien jullie hier vanzelf, of op mijn Instagram natuurlijk! XO

 

 

5 gedachtes over “MAC Stash Januari 2016

Geef een reactie

