I Heart Makeup Blushing Hearts Blush

Geen categorie, Make-up

IMG_3941

Deze blush is echt een van de beste aankopen van December! Ik kocht deze op het I Love Beauty event, en sindsdien ben ik verliefd. Alleen de verpakking is al to die for, maar het product zelf is helemaal amazing! Deze Blushing Hearts blush van I Heart Makeup kost geen drol geld en zou iedere beautylover in haar stash moeten hebben!

IMG_3928

IMG_3939

IMG_3942

Zoals ik al zei, de verpakking! Het schattige hartvormige kartonnen doosje, met daarin de prachtige blush! Ik vind zelf de verpakking heel erg lijken op Too Faced, die ook zulke producten verkopen! Meerdere merken hebben dit nagemaakt, waaronder dus ook I Heart Makeup. Essence deed ook een poging in hun Valentijns LE, maar die gaven totaal geen pigment af en waren heel klein. Good try, maar helaas. Deze bevalt mij gelukkig veel beter! De kleur die ik heb is Peachy Pink Kisses, terwijl ik de kleur iets meer roze vindt dan peach. Ook vind ik het meer een combinatie van highlighter en een blush, doordat er maar 1 echte blushkleur in zit! Het merk verkoopt trouwens nog meer kleuren blushes en ook aparte highlighters in deze kleur!

IMG_3945IMG_3946

Boven zonder flits, onder met flits.

IMG_3947

IMG_3949

Boven zonder flits, onder met flits.

Wauw, alleen wauw. Kijk al die glitters en die mooie glans! Dit zijn de kleuren los geswatcht, maar bij elkaar vormen ze ook een mooi geheel! Sinds ik deze blush heb gebruik ik hem elke dag, en wat is hij mooi! Wat ik wel vind is dat de blush soms wat poederig is en niet heel goed blend, en het als een laagje blijft liggen. Gelukkig kan ik dit minder maken met wat MAC Fix+!

IMG_3959

Zoals ik al zei, ik gebruik hem voornamelijk als highlighter! Alhoewel er staat aangegeven dat het een blush is zie ik tussen alle glitters en shine heen niet veel kleur. Meerder keren aanbrengen kan helpen, of combineren met een andere mooie blush! Glowy is hij zeker wel!

IMG_3940

Ik vind hem in ieder geval prachtig, ondanks een paar kleine minpuntjes. Ik gebruik hem nu al supervaak, en ik vind het echt een hele goede (en budget) aanwinst!

Deze blush kost 5,99 euro en is te verkrijgen bij diverse Nederlandse beautywebshops! Ook is dit merk steeds vaker te vinden bij Kruidvat en Trekpleister!

XO Fleur

 

 

 

4 gedachtes over “I Heart Makeup Blushing Hearts Blush

  1. De glans is echt prachtig! Ik heb een wat meer peachy tint die weer Candy Queen heet, de namen hadden beter omgedraaid kunnen worden haha. De mijne geeft wel een kleur, maar de glans is wel heel mooi en intens. Fijne review!

    Like

Geef een reactie

