Favourite Vibes Notebook

Geen categorie, Other

IMG_3906

Bloggen is een ding, waarnaast je nog veel andere leuke dingen kan doen! Nanda besloot daar gebruik van te maken en besloot voor haar blog notitieboekjes te ontwerpen! Superleuk, en origineel, want wie heeft er nou te veel notitieboekjes? Toen ze aan mij vroeg of ik er eentje wilde ontvangen, kon ik geen nee zeggen! En gelukkig heb ik dat maar niet gedaan! Hij is heel erg tof! Wil je meer weten? Lees dan verder!

IMG_3893

IMG_3898

Het notitieboekje, is zoals je kan zien heel mooi mat zwart, heel simpel, met een leuke tekst! “Schooling, definitely not my favourite vibe.” Grappige tekst, die past bij haar blognaam! Nanda is namelijk ook zelf blogger! Ze was een tijdje gestopt, maar nu is ze weer helemaal back to business! Haar blog heet favouritevibes.com, dus check it out! Vergeet haar ook niet even te volgen op Instagram, onder de naam favouritevibes! Ze is een super toffe meid, en zeker een kijkje waard!

IMG_3909

IMG_3902

En nu terug naar het notebook! Zoals ik al zei, mooi zwart en strak! Genoeg pagina’s om al je ideeën in kwijt te kunnen, en om te gebruiken voor school! (En ook voor mooie song lyrics) Met 100 pagina’s moet dat best lukken!

IMG_3910

IMG_3904

Het FV Notebook is te koop via Nanda! Kijk even op haar blog (www.favouritevibes.com) onder het kopje “Shopping Vibes”, aan de zijkant! Daar staat wat je moet doen! Het notebook kost 7,95, wat heel erg het geld waard is voor zulke goede kwaliteit! Ik ga hier heel veel plezier van hebben! Thanks Nanda!

Trouwens, wil jij dit boekje winnen? Hou dan de IG van mij (@fleurtureNL) en Nanda (@favouritevibes) in de gaten! Wij gaan er binnenkort namelijk eentje verloten!

XO

Plaats een reactie