Everything is better in pink

Hair

IMG_3758

Waarschijnlijk zag je het al op Instagram, maar dinsdag verfde ik mijn haar! Het is al meer dan een jaar geleden dat ik mijn haar een echte kleur verfde, en oh wat hou ik van gekleurd haar. Met het nieuwe product wat ik heb gekocht kan ik het makkelijk bijhouden, dus jullie zullen me nog lang met roze haar blijven zien!

IMG_3702

Ik verfde alleen de onderkant, om het uit te proberen en omdat ik niet veel tijd meer had die avond! Het pakte iets minder goed uit, doordat ik te gehaast werkte en het eigenlijk niet de bedoeling was dat ik gelijk de hele onderkant zou doen, maar ik ben er nu heel blij mee! Ik heb het die ochtend daarna ook gelijk gekruld, zodat het er nog cuter uit zou zien! Ik deed wel 50 minuten over het krullen (thick hair struggles), maar het was het echt waard!

IMG_3825

Nu wat meer over dit product! Dit is het Pink Pop Colour Refresh Mask van Maria Nila. Maria Nila is een zweeds haarmerk, waar mijn kapper mee werkt, en ik heb er ook meerdere producten van. Zo heb ik een shampoo, conditioner en een haar masker, en nu ook dit masker! Iets duurder dan je Andrelon en Garnier haarproducten, maar zeker het geld waard! Dit soort producten houden mijn haarkleur mooi, en zorgt ervoor dat mijn haar niet beschadigt als ik het zo vaak verf! Dit masker kost 29,00 euro, wat behoorlijk wat is, maar hiermee kan je heel vaak je haar kleuren! Deze maskers komen in de kleuren Autumn Red, Azure, Black, Bright Copper, Bright Red, Brown Hazel, Cacao Instense, Golden Blonde, Pearl Silver, Pink Pop, Sand, Vivid Violet en White Mix. Whoa, that’s a lot!

IMG_3828

Het is dus de bedoeling dat je je haar wast, handdoekdroog maakt, en daarna het masker aanbrengt (met handschoenen!), 3 tot 10 minuten laat zitten, en daarna uitspoelt! Zorg ervoor dat je het gelijkmatig aanbrengt, anders zijn sommige stukjes feller dan anderen, zoals bij mij! Ook zit er Argan olie in het masker, zodat je haar extra gevoed wordt! Ook is het 100% vegan, ook niet onbelangrijk!

IMG_3819

Dit artikel is niet in samenwerking of gesponsord, ik wilde er gewoon graag over vertellen! Ik ben van plan binnenkort m’n hele haar te verven met dit masker, dus ik ben benieuwd hoe dat uitpakt!

IMG_3752

Dit was het artikel, ik hoop dat je leuk vond! Nog meer vragen? Stel ze hieronder of stuur me even een berichtje op Instagram!

XO

7 gedachtes over “Everything is better in pink

Geef een reactie

