The Instagram TAG

Tag

7

Op dit moment ben ik 61 weken actief, heb ik rond de 1700 volgers, heb ik meer dan 400 foto’s geplaatst, en heb ik zeker meer dan 20 nieuwe vriendinnen gemaakt via dit sociale platform. Ik heb het natuurlijk over Instagram. Instagram is by far mijn favoriete social media app, die ik elke dag gebruik! En wat is er toepasselijker dan de Instagram TAG? 10 vragen over IG, let’s start!

Naamloos

1. Wat is je laatst geplaatste foto op Instagram?

Op dit moment is dat deze, van het artikel van maandag! Hierna had ik geen leuke foto’s meer om te plaatsen, dus dit is nu de laatste!

1

2. Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?

Dat was deze, van mijn allereerste artikel op mijn oude blog, themakeupguide.wordpress.com. Heel erg VeraCamilla inspired, met de tekst erbij!

2

3. Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Dat is deze met lieve Anna Nooshin op het NSMBL Festival! Ze was zo lief en ik heb hele leuke herinneringen aan deze foto en deze dag! En ze is zo mooi oh lord…

3

4. Van welke Instagram foto krijg jij ter plekke heimwee?

Deze foto van de Baron in de Efteling maakte ik op een woensdag in de herfstvakantie! Alles was perfect aan deze dag en dit was ook een van de gelukkigste dagen in een hele lange tijd! Oh wat zou ik graag terug willen! Het is niet persee de Efteling, dat ook wel, maar gewoon het gevoel met de personen op dat moment!

4

5. Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?

Deze snap van deze heerlijke Salami pizza! I luvvvvv pizza en deze was echt de lekkerste die ik ooit had gegeten! Ik at deze bij Pronto! in Schiedam, en hij was zo groot dat ik de rest mocht meenemen, en de volgende dag als leftover at!

5

6. Welke foto kreeg de meeste likes?

Deze foto waar ik heel blij mee ben! Samen met Mascha en Gregor op de foto op het NSMBL Festival! Alweer een hele goede herinnering! Het was zo gek om ze in het echt te zien! Ze hebben ook allebei de foto geliket, wat ik ook super gaaf vind! Deze foto heeft nu 353 likes!

7. Wat is de allerleukste foto die je maakte van een (huis)dier?

Haha, ik heb van alle 382 foto’s er geen een van een dier opstaan… Ik heb ook geen huisdieren, ookal zou ik graag een kitten willen!

8. Welke foto bewerkings apps of Instagram filters gebruik je het meest?

Ik gebruik de app VSCO Cam, en dan de filter Krochet Kids 2!

9. Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram?

Ik gebruik geen hashtags op IG, alleen bij winacties of als ik iets plaats waarbij een hashtag hoort!

6

10. Om welke foto heb je hard moeten lachen?

Dit moment moest ik hard lachen! Ik was in Rotterdam op het Schouwburgplein als een klein kind door de fonteintjes aan het heen rennen toen het lekker weer was, met als resultaat een natte broek! Again, great memories!

Dit was de TAG! Ik tag Tionne, Nanda en Leonie! Je kan me volgen op Instagram via @FleurtureNL!

XO

 

4 gedachtes over “The Instagram TAG

Geef een reactie

