H&M False Lashes & Lash Glue

Make-up

IMG_3646

H&m heeft sinds kort een heel nieuw assortiment met make-up, wat er allemaal heel goed uitziet! De verpakkingen zien er prachtig uit en ook de meeste producten die ik had geswatcht in de winkel zagen er veelbelovend uit. Ik nam geen make-up mee, maar wel deze falsies en de bijbehorende wimperlijm! Ik was er erg benieuwd naar! Mooi ziet het er uit, maar was ik er wel tevreden mee?

IMG_3653

IMG_3660

De wimpers zien er mooi uit, ze lijken heel naturel doordat niet alle haartjes kaarsrecht staan. Ik vind ze wel heel hard, en iets te plastic-y. Ze waren iets te lang voor mijn ogen, dus ik had er later wat afgeknipt, zodat ze wel zouden passen. Knip altijd maar een klein stukje vanaf de buitenkant af, anders klopt de wimper niet meer! Met de juiste wimperlijm zullen ze prachtig staan! En het plastic heeft een voordeel, je kan ze veel langer gebruiken!

IMG_3664

IMG_3674

IMG_3675

De lijm was ik een stuk minder tevreden over… Het zag er goed uit, een volle tube met doorzichtige lijm voor weinig! De lijm is fijn aan te brengen op de wimper, maar de wimper vervolgens op je eigen oog aanbrengen is echt een ramp! De lijm bleef voor geen meter plakken, en toen ik de wimper met lijm naar m’n oog bracht, begon het gelijk te prikken en te tranen, dat is niet best! Ik heb nooit allergische reacties van make-up, maar dit irriteerde vreselijk! Toch wilde ik ze aanbrengen, en met heel veel gedoe en tranen zaten ze erop. En je raadt het al, nog geen tien seconden later schieten de zijkanten los.

IMG_3677

IMG_3678

De wimpers vind ik prachtig, alhoewel ik nog wat moet oefenen! De wimperlijm daar in tegen zou ik nooit meer kopen, ik kan beter investeren ik een iets wat duurdere maar kwalitatief betere wimperlijm! Dit is totaal geen rant tegen H&M en/of hun beautylijn, dit is mijn eerlijke mening, en soms vallen dingen tegen!

IMG_3651

De Fullness and Definition Eyelashes kosten 4,99 euro, en de Precision Application Lash Glue kost 3,99. Te koop bij H&M met een beautyafdeling, of online!

XO

 

 

 

8 gedachtes over “H&M False Lashes & Lash Glue

Geef een reactie

