New In: Monki Tally Boots

New In

DSCN3834

Tijdens de zoektocht naar de perfecte broek laatst kwam ik ook gelijk perfecte winterschoenen tegen. De broek heb ik gevonden, en ook de schoenen heb ik meegenomen! Klein artikel met maar een paar foto’s, zodat ik toch even m’n nieuwe schoenen kan showen, aangezien er wat vragen over waren op social media. Dit zijn mijn nieuwe Monki Tally Boots.

DSCN3844

DSCN3833

DSCN3831

Ik kocht deze schoenen laatst bij Monki, waar ik overigens ook de broek vandaan heb! De broek is de Mocki Slim Mid Waist Super Stretch Ice Blue (wat een naam). Het zijn hele stevige schoenen met een lage platform, en heel zacht (nep)bont aan de binnenkant. Perfect voor de winter! De rits op de voorkant is nep, maar wel een heel leuk detail! Aan de binnenste zijden zit wel een echte rits, om de schoenen aan te kunnen doen obviously. Het deel met het printje is donkerblauw, ook al zie je het bijna niet. Ik vind de combinatie van alles supermooi en ze lopen echt heerlijk! Ze kostten 55 euro, en ik ben er heel blij mee! Je kan ze kopen in een Monki store bij jou in de buurt of online via deze link:Β http://www.monki.com/nl/Shoes/Tally_boot/65007-12217985.1#c-47958

XO

5 gedachtes over “New In: Monki Tally Boots

Geef een reactie

