5 kleine dingen waar ik heel blij van word

Geen categorie

DSCN0178

Mijn toetsweek is op de helft, en om de motivatie er een beetje in te houden, en niet de hele dag depressief in bed willen liggen en zeuren hoeveel ik nog moet leren, heb ik vandaag een klein lijstje met 5 dingetjes die mij blij maken. Misschien zijn ze een beetje obvious, maar deze dingen maken mij op het moment heel happy πŸ™‚

DSCN3381

DSCN3679

Zonsondergangen

Vanuit de kamer waarin in leer en huiswerk maken zie ik (bijna) altijd de zonsondergang. En wauw, wat is hij prachtig hier! Soms is hij heel normaal, gewoon een blauwe/grijze lucht met een geel ombre effect van de ondergaande zon. Maar op sommige dagen is hij heel erg roze, en paars zoals hierboven! Hij is elke dag anders en ik kan er echt uren naar kijken. Helaas duurt het maar een paar minuten, maar elke dag geniet ik er weer van!

DSCN3453

3CDEAFD2-B027-40CF-8772-C00E0FFBCC4D

Koffie

Sinds een half jaar, denk ik, drink ik koffie en ik vind het echt super lekker! Je moet het leren drinken, en ik drink het nogsteeds met melk, maar zo vind ik het het lekkerst! Ik begon met Starbucks, zoete drankjes waar weinig koffie inzit. Zo heb ik koffie leren drinken, en nu drink ik thuis allee nog koffie met wat melk. Starbucks op z’n tijd is lekker, maar als je eenmaal de echte smaak van koffie lust, wil je eigenlijk niet anders! Trouwens, ik heb echt een hekel aan het woord koffie! Ik schrijf veel liever Coffee, klinkt veel chiquer, toch?

IMG_9877

6B78D5C4-F994-4CAD-894F-D04BD588258E

Lichtjes & kaarsen

Ik ben dol op kleine lichtjes, veel lichtjes, kaarsen, kampvuren en bokeh effecten bij foto’s! Alles wat licht geeft en de sfeer nog beter maakt! Net zoals vuurwerk of glow-in-the-dark sticks! Zo heb ik in mijn kamer aan het plafond een snoer met kerstverlichting hangen, boven m’n bureau leuke sterretjes en staan er overal kaarsen. Vroeger hing ik altijd na een feestje of op vakantie een sliger van glow-in-the-dark sticks aan m’n bed, totdat ze het niet meer deden of m’n moeder ze eraf haalde! Grote steden ’s avonds vind ik prachtig en op 1 januari geniet ik altijd van het vuurwerk!

AA933572-C66B-4A24-9835-A37734A6E372

Mistige ochtenden

(Mistige ochtenden, klinkt een beetje weird… Nja, whatever!) Als ik ’s ochtends om half 8 m’n gordijnen opendoe, en ik een donkere en mistige weg zie, waarlangs de lantaarnpalen nog aanstaan, word ik heel blij. Ik vind het heerlijk om wakker te worden op zo’n typische herfst of winter ochtend! Met een dikke sjaal en fijne handschoenen vind ik het ook fijn om ’s ochtends naar school te lopen of te fietsen, ook zeker als er sneeuw ligt! De zon komt bijna op, er is nog niemand op straat, goede muziek op de achtergrond, beste manier van wakker worden!

EEB31E3D-4653-4772-BACE-5C3FEC3B71C1

Bloggen

De laatste is very obvious, maar het is bloggen. Ik ben er onlangs weer achter gekomen hoe fijn het is om te schrijven, op m’n eigen blog, waar alleen ik iets over te zeggen heb. Jullie weten niet half hoe hard ik aan mijn school werk, zodat ik het bloggen en filmen mag en kan bijhouden. Mijn nieuwe planning voor m’n blog is een motivatie om het ook echt te doen! 3 artikelen per week en elk weekend een video! Schrijven/bloggen/filmen/editen/fotograferen is echt wat mij rust geeft, waar ik m’n spanning bij kan verwerken en waar ik ook weer heel blij van word!

XO Fleur

4 gedachtes over “5 kleine dingen waar ik heel blij van word

Geef een reactie

