Sweaters, schriftjes en septums | F10

Favourites

a

Het is alweer november, dat betekent dat 2015 bijna voorbij is.. De tijd gaat zo snel! Op deze vroege maandagochtend (waarop ook mijn toetsweek begint..) heb ik een nieuw artikel voor jullie, namelijk mijn favorieten van oktober! Het zijn er niet zo veel, maar dat maakt ze niet minder!

DSCN3759

Misschien wel de grootste beautyfavoriet, de Banana Dreams powder van W7. Het budgetmerk heeft laatst deze banana powder dupe uitgebracht, en ik vind hem geweldig! Ik kocht hem op het NSMBL Festival, voor ongeveer 2,50 euro! Ik ben van plan er nog een review over te schrijven!

DSCN3763

Twee beauty tools, die ik onlangs ook op het NSMBL Festival kocht, de Real Techniques Miracle Complexion Sponge, en de Sculpting Brush. De sponge geeft je de perfecte basis, dit is echt een van mijn beste beautyaankopen ever denk ik, alleen jammer dat hij al een beetje is gescheurd… De sculpting brush kende ik door Mascha, die hem gebruikte voor foundation. Zelf vind ik hem niet fijn daarvoor, maar voor bronzer of creamy contour producten werkt hij wel heel fijn!

DSCN3766

Het Allround Concealer palette van Catrice, die ik ook al had laten zien in m’n vorige post! Ik vind hem heel fijn, vooral omdat er verschillende kleuren in zitten! Ik heb al in 2 kleuren pan geraakt, en hij is super budget!

DSCN3770

Nog een W7 product dat ik op het NSMBL Festival kocht, deze Viva La Berry lipstick in de kleur Summer Berry, echt een enorm donkere berrykleur! Hij is nog donkerder dan mijn Diva van MAC, en hij is echt heel fijn! Jammer dat de verpakking zo plastic is, maar dat is meestal met dit merk!

DSCN3773

Deze Ocean Salt Scrub sample kreeg m’n moeder bij Lush, en ik mocht hem gebruiken! Het is een hele grove scrub, die smaakt naar zeezout en citroen! Hij is echt heerlijk, en in combinatie met de Tea Tree toner water is hij heel fijn!

DSCN3776

Deze neppe septum van My Oh My Store is ook een hele grote favoriet! Hij is heel subtiel, maar toch heel gaaf! Ik wil heel graag een echte septum piercing, maar helaas ben ik nog geen 18 en vinden m’n ouders het vreselijk… Een neppe vinden ze wel oke, dus draag ik die lekker! Ik wil zeker nog meer neppe septums kopen!

DSCN3778

Deze twee truien zijn ook een van de grootste fav’s van afgelopen maand! Basically wisselde ik deze twee truien af elke dag, omdat ik zo addicted ben aan truien! Ik moet zeker nog meer van deze sweaters aanschaffen, want ik kan niet meer zonder! De bovenste is van Pull & Bear en de onderste van Primark.

DSCN3779

Laatst won ik op IG een winactie met een Happy Socks pakket, waaronder sokken ook dit notitieboekje zat! Hij is supercute, de kwaliteit is top en ik kan al m’n ideeΓ«n erin kwijt!

DSCN3783

Last but not least, deze drie geurkaarsjes van de Primark. Ze ruiken naar kaneel, en ze zijn heel christmas-y! Ik had ze bijna al helemaal opgebrand, maar ik bewaar ze nu tot de kerst! Ze ruiken heerlijk en ze zien er heel erg schattig uit!

Dit waren alle fav’s van oktober! Thanks voor het lezen! XO

2 gedachtes over “Sweaters, schriftjes en septums | F10

Geef een reactie

