10 producten waarin ik de pan heb geraakt

Make-up

DSCN3685x

Iedereen die make-up draagt kent het wel, pan raken. De pan is het metalen ‘bakje’ waar het product in zit. Als je de pan raakt, betekent het dat je product opraakt. Vandaag laat ik jullie 10 producten zien die ik veel draag, of droeg, en waarin ik dus de pan heb geraakt.

DSCN3691x

Als eerste 2 concealers, en allebei van Catrice. De eerste is het Allround Concealer palette, een palette dat ik nog maar een week of twee heb. In de groene concealer raakte ik gister de pan. Er zit iet veel in deze pans, dus ik snap dat ik er zo snel doorheen ben gegaan. Wel jammer, ik zou voortaan een groene primer kopen, want daar doe ik waarschijnlijk langer mee. Ik gebruik de concealer op rode plekjes, voordat ik mijn foundation aanbreng. Ik vind hem heel fijn, maar zoals ik al zei kan ik beter een groene primer kopen!

De tweede concealer kennen jullie vast wel, het is de Camouflage Cream, ook van Catrice. Dit is volgens mij al mijn 2de verpakking, en ik vind hem heel fijn! Het is een van de dekkendste budget concealer die je kan vinden! Ik heb de lichtste kleur, 010 Ivory.

DSCN3693x

De volgende twee producten zijn highlighters, met als eerste een die ik vroeger heel veel gebruikte. Het is de Vampire’s Love Shimmer Powder van Essence in 01 Lil’ Vampire. Deze komt it een hele oude Twilight-collectie, en ik gebruikte vroeger deze als normale poeder. I don’t know why, ik was 11 denk ik, en ik had nog niet zoveel verstand van make-up. Omdat het een huidskleurige poeder is, dacht ik waarschijnlijk dat ik hem wel als poeder kon gebruiken. Daarom de enorme pan. Nu gebruik ik hem bijna niet meer, maar mooi is hij wel!

De tweede highlighter is ook van Essence, en dit is de Soo Glow! cream to powder highlighter. Dit is de kleur 10 Look On The Bright Side. Ik gebruik deze elke dag op mijn jukbeenderen, neus, cupidoboogje en kin. Ook gebruik ik hem vaak in mijn binnenste ooghoek en heel soms onder mijn wenkbrauw. Ik vind hem prachtig en hij werkt fijn, alleen jammer dat creamy producten er altijd zo vies uit gaan zien…

DSCN3694x

Het volgende product is de bronzer die ik elke dag gebruik. Het is de Natural Bronzer van Rimmel in de kleur 022 Sun Bronze. Ik heb hem al best lang en ik gebruik hem elke dag! De bronzer is mat, waterproof en er zit SPF 15 in! Als hij helemaal op is ga ik hier zeker een nieuwe van kopen!

Daarnaast zie je een wenkbrauwsetje van Essence, uit de herfstcollectie van vorig jaar. Ik heb de lichtste kleur toen heel vaak gebruikt, zoals je ziet. Nu gebruik ik deze niet meer, omdat de kleur niet goed bij mijn haarkleur matcht. Ik gebruik nu een potloodje in een veel koelere kleur.

DSCN3697x

Links zie je een oogschaduw-duo van Max Factor, van heeel lang geleden! Deze was nog van mijn moeder, en zoals je ziet hebben we hem allebei veel gebruikt. Tegenwoordig gebruik ik hem bijna niet meer, maar ik vind ze wel heel mooi! Vooral de highlighter is prachtig!

Dan uit het MUA Undressed palette heb ik de kleur ‘Puff’ veel gebruikt. Het is een prachtige kleur voor in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw, maar ook is hij heel mooi als highlighter op je wangen. Het is de enige kleur uit het hele palette die ik veel gebruik, de anderen zijn bijna onaangeraakt. Deze kleur zou ik graag als mono willen hebben!

DSCN3699x

Dan twee paletten van W7, de Naked dupes. De bovenste is het In The Buff palette, waaruit ik de kleur ‘Sand’ heel veel heb gebruikt. Hij lijkt heel erg op de kleur uit het MUA palette, en zoals jullie nu inmiddels wel weten vind ik deze kleuren het mooist en gebruik ik die het vaakst! Ook gebruik ik de kleur ‘Chocolate’ veel, die zit twee plaatsen rechts van ‘Sand’.

Van In The Nude gebruik ik (alweer de highlighter) ‘Latte’ vaak. Deze is mat, maar hij is wel heel mooi licht en is ook mooi als basis na je oogschaduwprimer.

DSCN3689x

Dit waren de 10 producten! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Laat ook achter in welk favo product jij pan heb geraakt!

XO Fleur

2 gedachtes over “10 producten waarin ik de pan heb geraakt

Geef een reactie

