Music ATM #1

Music ATM

lmy

Naast bloggen en eten, is muziek mijn grootste hobby! Ik luister zoveel verschillende muziek, dat ik niet kan kiezen welke stijl ik het leukst vind. Vandaag in deze nieuwe rubriek, Music ATM, deel ik 3 leuke, nieuwe of bijzondere albums! Vandaag 3 nieuwe, waar ik echt dol op ben!

ldr

First of all, HONEYMOON! Wauw! Eerst was ik niet fan van Lana del Rey, maar na dit album wel! Ik ken bijna alle liedjes uit mijn hoofd, en een favoriet kan ik niet kiezen! Dit zijn de nummers:

  1. Honeymoon
  2. Music To Watch Boys To
  3. Terrence Loves You
  4. God Knows I Tried
  5. High By The Beach
  6. Freak
  7. Art Deco
  8. Burnt Norton – Interlude
  9. Religion
  10. Salvatore
  11. The Blackest Day
  12. 24
  13. Swan Song
  14. Don’t Let Me Be Misunderstood

ldrr

Het hele album is best rustig, er zijn niet echt up-tempo nummers. Op alle liedjes hoor je Lana’s prachtige stem en klinkt de muziek perfect! Mijn favorieten zijn Honeymoon, Music To Watch Boy To, High By The Beach, Freak, Art Deco, Religion en Salvatore. Bijna allemaal dus… Het nummer High By The Beach en de videoclip ervan is te vinden op Youtube, de rest van het album staat op Spotify!

 

mc

Dan het nieuwe album van mijn grootste idol… Miley! Miley bracht op de avond van de VMA’s op MTV haar nieuwe gratis (!) album uit, genaamd ‘Miley Cyrus & Her Dead Petz’. Zoals jullie weten hou ik van Miley en haar muziek, en luister ik sinds de release dit album op repeat! Het album is te vinden op Soundcloud.com, Mileycyrusandherdeadpetz.com of op MileyCyrus.com. Dit zijn alle nummers:

  1. Dooo It!
  2. Karen don’t Be Sad
  3. The Floyd Song (Sunrise)
  4. Something About Space Dude
  5. Space Boots
  6. Fuckin Fucked Up
  7. BB Talk
  8. Fweaky
  9. Bang Me Box
  10. Milky Milky Milk
  11. Slab Of Butter (Scorpion)
  12. I’m So Drunk
  13. I Forgive Yiew
  14. I Get So Scared
  15. Lighter
  16. Tangerine
  17. Tiger Dreams
  18. Evil Is But A Shadow
  19. Cyrus Skies
  20. 1 Sun
  21. Miley Tibetan Bowlzzz
  22. Pablow The Blowfish
  23. Twinkle Song

Mijn favorieten zijn Fweaky, I’m So Drunk, Dooo It!, I Forgive Yiew, 1 Sun en Twinkle Song!

mcc

Haar vorige album, ‘Bangerz’, vond ik ook al geweldig, maar HDP is toch net iets meer Miley! De nummers zijn niet allemaal even netjes, en het zijn ook zeker geen liedjes die je op de radio zal horen, maar dat vind ik er zo leuk aan! Aan de titels te zien merk je wel dat dit album heel ‘fweaky’ is, en dat heel veel mensen dit verre van leuk zullen vinden! Het is unieke muziek, en het is heel anders dan wat de meeste mensen gewend zijn, maar ik ben dol op dit album!

yny

Het laatste album is Communion, van Years & Years. Je kent ze vast wel, je hoort ze vaak met hun hitsingle ‘King’ op de radio. Dit album is echt nieuwe muziek, wat het laatste jaar steeds populairder wordt. Het is over het algemeen rustige muziek, met een beat eronder en wat elektrische geluiden. Het is heel apart, en elk nummer van dit album is uniek! Dit zijn alle nummers van de Deluxe versie:

  1. Foundation
  2. Real
  3. Shine
  4. Take Shelter
  5. Worship
  6. Eyes Shut
  7. Ties
  8. King
  9. Desire
  10. Gold
  11. Without
  12. Border
  13. Memo
  14. 1977
  15. Ready For You – Acoustic
  16. I Want To Love
  17. King – Acoustic

Mijn favorieten zijn Take Shelter, Worship, Desire, Ready For You en Border!

ynyy

Het album is te vinden op Spotify en enkele nummers inclusief de videoclips zijn ook te vinden op Youtube! Ik vind dit album ook heel fijn om huiswerk mee te maken!

Dit was Music ATM voor deze keer! Zal ik dit vaker doen?

Bedankt voor het lezen! XO

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/14228561/?claim=5e9dmxp36vw”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Geef een reactie

