Donkere lippen & Chokers | F08

Favourites

PicMonkey Collage

Augustus, de maand dat school weer is begonnen en het gedaan is met de rust. Doordat ik beter wil presteren dit schooljaar, zal ik wat vaker afwezig zijn! Ik vind dat heel vervelend, maar als ik er tijd voor hebben zal ik zeker bloggen en video’s voor jullie maken! Vandaag heb ik een favoriete-artikel voor jullie, het zijn er heel weinig, maar ik wilde ze toch even delen! Kijk en lees je mee?

IMG_3185

Als eerste, een beetje een algemeen onderwerp; donkere lippen. Ik hou van donkere lipstick en zeker nu de herfst en de winter er weer aankomen kan ik ze weer elke dag dragen! Drie vn mijn favorieten zijn Rimmel 120 Cutting Edge, een donkerpaarse kleur, dan MAC Diva, een matte donkerrode kleur, en als laatste Catrice 03 Brit Chick, een donkerbruine kleur!

IMG_3187

Dan deze cream to powder-highlighter van Essence. Hij zit al een tijdje in het assortiment, maar de laatste tijd draag ik hem steeds meer! Hij is niet heel onopvallend, maar daar hou ik juist van!

IMG_3188

Een luchtje die ik weer heb herontdekt, Killer Queen van Katy Perry. Ik heb hem al best lang, maar ik droeg hem niet zo vaak. De laatste tijd pak ik hem steeds meer, en oh wat is hij lekker! eht een aanrader!

IMG_3193

De lippenbalsems van Hurraw zijn ook grote favorieten! Ik won ze bij alicejo.com, via Instagram, en sindsdien ben ik verliefd! De twee smaken/geuren die ik het vaakst pak zijn Vanilla Bean en Black Cherry! Ook heb ik nog Coffee, Orange en Cinnamon!

IMG_3195

Waarschijnlijk zag je het al, laatst bestelde ik iets bij Lush! Waaronder de welbekende Tea Tree Water! Ik denk dat veel van jullie hem kennen, en ook veel hem al geprobeerd hebben! Een nog uitgebreidere review van dit en meer producten komt binnenkort online!

IMG_3198

Dan… Chokers! Als je me volgt op Instagram weet je dat ik onlangs een Instagram-shop ben begonnen! Ik maak zelf chokers en ik verkoop ze dus op IG! Op het account @delilah_shop kan je alle chokers vinden, en daar kan je ze ook bestellen! Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje neemt! Ik heb ze me veel liefde gemaakt en ze zijn niet duur!

IMG_3199

Dan iets school-related, want ja, school is weer begonnen! Deze supercute puntenslijper van Flying Tiger! Het lijkt op een klein jampotje, maar is eigenlijk een puntenslijper! Hij werkt prima, en ik vind hem echt super schattig!

IMG_3202

En als laatste, dit gehaakte hoesje voor oude potjes! Deze is gemaakt door mijn moeder, ze haakt heel veel en dus heeft ze ook een paar van deze potjes gemaakt! Ze staan echt heel erg cute in mijn kamer en ik ben er heel erg blij mee! Het is de bedoeling dat je er een waxinelichtje in doet, maar je kan er ook andere dingen in kwijt, zoals pennen of je makeup-kwasten! Mijn moeder was misschien van plan ze te verkopen! Dus wil je er misschien eentje, mail dan even naar fleurture@gmail.com, dan regelen we iets!

En dit waren alle faves van afgelopen maand, niet heel veel zoals ik al zei, maar ik wilde ze toch delen! Loves!

 

 

 

3 gedachtes over “Donkere lippen & Chokers | F08

Geef een reactie

