Captured: Dagje Den Haag

Captured, Geen categorie

1

Vorige week was ik een dagje naar Den Haag. Het was eigenlijk de bedoeling dat we alleen naar Madurodam zouden gaan, maar aan het eind van de dag zijn we op veel meer plekken geweest! Ik heb alles vastgelegd en besloot er eindelijk (!) en verslagje van te maken! Kijk je mee?

IMG_7642

Voor het eerst m’n nieuwe shirt aan, deze is van de Pull and Bear!

IMG_7643

En ook m’n nieuwe lipstick op! Dit is Fleshpot van Mac en hier kan je de review vinden!

IMG_7646

Dit nam ik mee in mijn tasje (vd C&A): telefoon, hand sanitizer, lippenbalsem, lipstick, oortjes en natte doekjes. M’n fotocamera nam ik los mee!

IMG_7652

First stop: Madurodam! Veel te lang niet geweest!

IMG_7655

Bij binnenkomst kregen we een boekje en een pas, waarmee je in het park filmpjes kan bekijken!

IMG_2830

Druk!

IMG_2833

Ik heb heeeeeel veel foto’s gemaakt, dus ik laat alleen de leukste zien! Dit is de Efteling!

IMG_2838

Dit fancy gebouw in Rotterdam.

IMG_2842

IMG_2843

Corpus en Beeld en Geluid!

IMG_2845

Armin stond plaatjes te draaien haha!

IMG_7656

Een hele onaantrekkelijke food-foto, maar als tussendoortje een appelflap en icetea!

IMG_2861

Rijksmuseum in A’dam!

IMG_2872

Hotel des Indes, waar we later op de dag nog langs liepen!

IMG_2876

De Dam en Paleis op de Dam!

IMG_2892

Pretty flowers πŸ™‚

IMG_2908

Paleis het Loo.

IMG_2947

Het is allemaal zo schattig!

IMG_2986

En dat was Madurodam!

 

IMG_2988

Vanaf Madurodam lopen naar het centrum en het Binnenhof, dat is nog best wel een eindje!

IMG_2989

Hotel des Indes is het groot, haha!

IMG_7663

Even een plas pauze met bitterballen! Yum!

IMG_3001

Eindelijk waren we er dan…

IMG_3006

… het Binnenhof! Ik was er al een keer geweest met school!

IMG_3008

Haha cute meisje die naar de fontein rende, precies toen ik een foto maakte!

IMG_3014

Een rondje door het centrum gemaakt, maar met lege handen thuisgekomen!

IMG_7664

Daarna na een half uur terug lopen naar de auto, besloot m’n vader hem maar alleen te halen omdat iedereen zo moe was. We reden richting Scheveningen en gingen daar eten bij Sumo! Heerlijk!

IMG_3028

Nog heel even snel de pier op! Echt heel mooi!

IMG_7672

En weer terug naar huis! En toen ik thuis kwam lag mijn Triangl bikini op me te wachten! Hier de unboxing video!

Bedankt voor het lezen! Loves!

3 gedachtes over “Captured: Dagje Den Haag

Geef een reactie

