MAC Fleshpot lipstick

Make-up

IMG_2783

MAC heeft de mooiste lipsticks met de mooiste kleuren! Zo heb ik al een donkerrode en een knalroze, maar een goede nude had ik nog niet. Na wat zoeken en reviews lezen op het internet, kwam ik erachter dat Myth en Fleshpot de meeste nude lipsticks zijn va MAC, met de beste dekking. Ik las ook dat Myth een gelige ondertoon had, en Fleshpot meer koel en roze was, en aangezien koele kleuren mij het beste staan, besloot ik in de Douglas Fleshpot uit te proberen!

IMG_2778

IMG_2780

IMG_2781

IMG_2786

De make-up artist in de Douglas zei wel dat het een moeilijke kleur is en dat hij niet snel bij iemand goed staat, maar nadat ik hem had aangebracht vond ik hem zelf wel heel mooi, en zelf zij zei dat ik hem goed kon hebben!

IMG_2791

Op de foto’s lijkt hij iets donkerder, maar hij is echt heel erg nude! Het is een Satin finish en hij dekt heel goed!

IMG_2794

En zo staat hij op mijn lippen! Ik vind hem heel erg mooi en het is nu al mijn everyday kleur!

Liefs!

8 gedachtes over “MAC Fleshpot lipstick

Geef een reactie

