Skullflowers Saturnus Choker + Outfit

Outfit

IMG_2707

Ik ben dol op chokers! Ik heb er al een hoop, met verschillende bedeltjes! In samenwerking met SkullFlowers heb ik van hun deze gave Saturnus choker opgestuurd gekregen! De kwaliteit is super, en ik besloot er een outfitpost bij te maken! Benieuwd?

IMG_2709

Zoals ik al zei, de choker is superkwaliteit! Mooi afgewerkt, een fijn, dun touwtje en de hanger is ook heel gaaf! Ik besloot hem te comineren met een iets liefelijkere outfit, zoals je hieronder kan zien!

IMG_2756

IMG_2749

De top is gemaakt door mijn moeder! Ze heeft hem zelf gehaakt, dus helaas kan je deze niet kopen! Je kan op internet wel soortgelijke tops vinden, of je kijkt je moeder/oma/tante/buurvrouw die goed kan haken lief aan πŸ™‚

IMG_2769

Het rokje is van de H&M, van een tijdje geleden. Hij is een klein beetje tekort, maar dat maakt niet uit!

IMG_2759

De platforms zijn van New Look, mijn mooiste schoenen, die ook heerlijk lopen! Nagellak is White Hot Love van Rimmel!

IMG_2753

IMG_2773

IMG_2708

Je kan deze choker en meer sieraden bestellen via de Instagram van SkullFlowers Shop: @skullflowersshop, of via hun webshop:Β http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/skullflowers/ ! De choker kost maar 4,95, wat echt het geld waard is voor zulke kwaliteit!

Bedankt voor het lezen! XO

7 gedachtes over “Skullflowers Saturnus Choker + Outfit

  1. Wauw je outfit is zooo leuk en uiteraard je choker ook hihi. Whaa je shirtje, wat leuk dat je moeder hem gemaakt heeft, moet ik toch even mijn zus lief aankijken haha.
    Liefs,

    Like

Geef een reactie

