3 favoriete zomerlipsticks

Make-up

IMG_2580

 

Op m’n vorige blog stond er een artikel online van mijn favoriete najaars-lipsticks. En omdat het nu zomer is, leek het me leuk om mijn 3 favoriete zomer-lipsticks te laten zien! Het zijn een budget-, ‘normale’- en een high-end-lipstick! Alle drie vind ik ze super mooi, en heel erg geschikt voor de zomer! Lees je mee?

IMG_2592

IMG_2593

IMG_2609

IMG_2649

MAC Miley Cyrus Viva Glam

Als eerste de Miley VG van Mac, mijn holy grail, mijn baby! Oh wat ben ik verliefd op deze lipstick! De kleur, de kwaliteit, de geur, de textuur, alles! Ik ben een hele grote fan van Miley, en daarom kon ik deze lipstick natuurlijk niet laten liggen! Hij was wel wat duurder, maar ik draag hem heel erg vaak, en ik ben er heel erg blij mee!

IMG_2612

IMG_2616

IMG_2620

IMG_2621

IMG_2646

Catrice Ultimate Shine Lipstick in 180 Meet Violetta

Deze lipstick pak ik iets minder, maar daarom vind ik hem niet minder mooi! Het is een hele glanzende en shiny lila-kleur, die niet heel erg opvalt! Hij is erg zomer-achtig en hij brengt heel fijn aan! En ook nog eens heel erg budget!

IMG_2623

IMG_2626

IMG_2635

IMG_2643

IMG_2647

L’oreal Color Riche Julianne’s Nude

Dit is mijn everyday lipstick, die overal bij past! Deze lipstick had ik gewonnen bij een winactie bij Farah van beautybyfaar.nl, en wauw, ik had nooit gedacht dat dit mijn everyday lipstick zou worden. Hij is nude, maar toch nog mooi en een beetje opvallend! Super mooie kleur en een prachtige verpakking!

IMG_2584

En dit waren dan alweer mijn favoriete zomerlipsticks! Bedankt voor het lezen!

 

2 gedachtes over “3 favoriete zomerlipsticks

Geef een reactie

