Welkom op Fleurture!

Geen categorie

IMG_2330

Hoi, ik ben Fleur en welkom op Fleurture! Misschien ken je me al, ik had eerst een andere blog, genaamd The Make-up Guide. Vanaf vandaag stap ik over op deze blog! Waarom? Omdat ik het meer over andere dingen wil hebben dan make-up. Fleurture is een samenvoeging van Fleur en future, maar ook van couture, dus dat betekent dat ik me ook meer ga focussen op fashion.

Ik ben nu bijna een jaar aan het bloggen, en toen ik de naam koos, dacht ik niet echt na. Nu heb ik een naam die ik veel leuker vind, veel volwassener ook klinkt, en die gewoon ook meer bij mij past! Ook mijn Youtube naam is veranderd in Fleurture, en op Instagram kan je me nu vinden onder de naam @FleurtureNL. Het is misschien even wennen, maar hopelijk vinden jullie het leuk! Liefs!

Geef een reactie

